2016. május 24., kedd

fontos

Sziasztok,igen tudom nagyon ötletes lett a cím. Azt sem tudom, hogy igazán miért is írtam, csak picit unatkozok. Mivel kettő részt is felraktam egymás után, így hirtelen megnövekedett a látogatottsága a blogomnak. Azonban elgondolkoztam rajta, hogy ha ennyien olvassátok, akkor miért nem hagytok magatok után nyomot?(ez nem költői kérdés :D ) Igazából semmi bajom azzal, hogy nem kommenteltek, mert blogspoton én is csak ritkán szoktam, de ha valaki pozitív visszajelzést küldd, az rengetegszer erőt ad, hogy hamarabb legyen rész. Ti hogy vagytok ezzel?

2 megjegyzés:

  1. Teljesen igazad van! :) De szerintem nagyon sokan olvasnak telefonon, és nekem is hogy most tudjak írni neked át kellett váltanom!
    Na egy kis pozitiv visszajelzès, imádom a blogod már most, szombaton elolvastam mind a 16részt! Minden nap nèzem a blogod és nézem hogy mikor jön új rész, alig várom már a következőt!;) Imádom ahogyan Luke-t leírod na persze Nonit is, csak vègre legyen valami már mert megőrülök ha nem tesznek valamit! ;) Imadom ahogyan írsz és csak annyi a véleményem hogy az egész a kedvencemmé vált. Remèlem jól esett! :) Hozd hamar a következőt
    Csókol, Bius.

    VálaszTörlés
  2. Szia Bius, igazából ez egy életmentő bíztatás volt számomra, főleg azért, mert akárhogy igyekszem, hogy minél jobbak legyenek a részek, és min3l igényesebb legyen az egész, valahogy nem érzem azt az erős köteléket az olvasók és köztem. Rettentően jól esett amit írtál,és már tegnap válaszoltam volna, de a gépem nem engedte, úgy hogy telefonról vagyok. Ne aggódj biztos lesz valami Lukek között csak ki kell várni ;). Ha van kedved facebookon jelölj be nyugodtan, a blognak amugy van facebookos csoportja is, és nem sokára publikálni fogom a kövi könyvem első részét is(végre :) ). Még egyszer köszönöm a bíztatást, tényleg rettentően jól esett, és ha minden igaz fél órán belül fenn lesz az új rész is.
    Ölel és puszil Hope Louane Wilson

    VálaszTörlés