2015. szeptember 3., csütörtök

Fülszöveg

Történetem eléggé hétköznapi, semmi különleges nincs benne. Én se vagyok egy különleges ember. Mégis mindig azzal nyugtatom magam, hogy lesz, aki különlegesnek fog tartani. A nevem Naomi Taylor, Sydney mellett lakok egy kis falucskában. Nincs sok barátom, mondhatni úgy is, hogy csak páran vannak. Emily, Zoe és unokahúgom Hope. Általában csak Emily-vel és Zoe-val megyek ki(Hope Sydney-ben lakik és csak néha jött ki). Amikor nem dolgozom kimegyünk sétálni, beszélgetni. Tudom kicsit érdekes, hogy 16 évesen dolgozom, de anyáék nem tudják finanszírozni a hülyeségeimet. Munka után, már nem tudok tanulni úgy hogy suli és munka közötti órában kell. A jegyeimen rontottam, így nem mehetek dolgozni, viszont több időm van kint lenni. De amit a legjobban utáltam, az az, hogy a sok kis plaza picsa egész nap a nyakamon lóg, hogy randit tudjon kérni mostohatestvéremtől Calum Hood-tól - vagy a haverjaitól. Sokáig nem találkoztam velük, de nem is volt hozzá kedvem. Egy nap azonban eljött az idő, amikor tetőtől talpig felforgatták nyugodt kis életemet...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése